I teamsamarbejdet er konferencer et værktøj hvor i kan dele information med hinanden.

Via menuen AktueltKonferencer får du adgang til oversigt over konferencer.

Øverst vælger du den ønskede konferencegruppe og konference.

I det store hvide felt til venstre kan du skrive et indlæg til konferencen og tilføje dette ved at klikke på knappen Tilføj. Det skrevne bliver herefter vist i kolonnen til højre med tidsangivelse og navnet på den person, som skrev teksten. Vedkommende kan også redigere teksten eller helt slette den ved klik på henholdsvis pen- og kryds-ikonet.

Nederst til venstre kan tilføjes dokumenter til konferencen.

  • Opsætning af konferencer

    Vælg indstillinger via ikonet  øverst til højre

    OBS! Kun brugere der har rettigheder til at konfigurerer webmoduler kan foretage justeringer, medmindre der i IndstillingerKonferencer er markeret i  Personale må redigere.

     

    Først oprettes en konferencegruppe med et navn og evt. beskrivelse samt angivelse af de personer, som skal have adgang til konferencegruppen.

     

    Når konferencegruppen er oprettet, kan der oprettes et vilkårligt antal konferencer under gruppen fx kan konferencegruppen skitursudvalget indeholde flere undergrupper menu, program, skiudstyr.