Under Giv adgang » kan du klikke på linket "Pr. person".
Her kan du tildele relevante adgange for en navngiven medarbejder.
Vælg den ønskede medarbejder i første dropdown og overfør dernæst de ønskede adgange fra venstre til højre boks. Klik på Gem, når dette er gjort.
Det er også muligt at hente de relevante adgange fra en anden medarbejder, som allerede har disse adgange.
Dette gøres ved at klikke på "Kopier adgange fra en person til en anden".
I "fra" vælges den medarbejder, hvor adgangene skal kopieres fra, og i "til" vælges den medarbejder, som skal have disse adgange.
Når der starter en ny medarbejder, skal vedkommende tildeles adgang til de forskellige ting i SkolePlan.
Man kan angive en standard adgang, som automatisk tildeles nye medarbejdere. Så behøver man kun gøre noget, når en ny medarbejdere evt. skal være administrator eller have særlige rettigheder.
Standard adgang defineres via den bruger, som hedder STANDARD.